ABOUT LOCI
Nové místo pro luxusní akce. Pro ty, kteří milují soukromí a dokonalou krásu genia LOCI.
PLACE
Eventy, svatby, firemní akce
SERVICES
Pronájem, organizace, výzdoba, květinový servis, catering, koordinace, event management, hudební produkce, fotografické služby, video a mnoho dalších.
Vítejte na stránkách našeho eventového objektu
Objevte kouzlo nezapomenutelného okamžiku v exkluzivním objektu genia LOCI, který je ideálním místem nejen pro oslavu lásky a spojení dvou srdcí, ale i pro firemní galavečery, prezentace a jiné významné události.
S maximální kapacitou 200 osob Vám nabízíme prostorné, elegantně a luxusně zařízené prostory, dokonalé pro Váš event.
Rezervujte si termín ještě dnes, pokud sníte o svatbě či eventu v krásném a luxusním prostředí! Rádi poskytneme více informací a usnadníme Vám cestu k dokonalému dni plnému lásky, radosti a nezapomenutelných okamžiků. Vytvoříme společně Váš příběh!
Luxus a pohodlí na dosah ruky
Náš objekt spojují profesionální zkušenosti, pohodlí luxusního vybavení s elegancí a funkčností, podtrhující Váš výjimečný den. Každý detail je odborně promyšlen s láskou a péčí, abychom zajistili, že Váš event bude přesně takový, jaký jste si vždy přáli. Prioritou je pro nás komfort a funkčnost! S profesionálním týmem eventové Agentury mY s.r.o., který Vám pomůže s každým detailem, můžete být bez obav a soustředit se jen na ty nejdůležitější chvíle. Od plánování až po realizaci zajistí, že každý okamžik bude dokonalý!
Krásné zahrady pro romantické chvíle i prezentaci své značky
Naše okouzlující zahrady obklopené přírodou vytvářejí dokonalé pozadí pro svatební ceremonie, fotografie, prezentaci Vašeho know-how a zviditelnění značky. Představte si venkovní lounge zóny, obřad nebo firemní stage pod blankytně modrou oblohou, zatímco jemný vánek nese vůni květin po celém areálu. Zahrady nabízejí nejen romantické zákoutí, ale také prostor pro relaxaci, zábavu s rodinou, přáteli i obchodními partnery.
Ráj pro Váš velký den s profesionály
Všechny eventy a exkluzivní realizace v LOCI zajišťuje pouze eventová Agentura mY s.r.o. Postará se o každý detail – od elegantních květinových aranžmá, přes stylové dekorace, až po profesionální organizaci a koordinaci. Zkušení specialisté vytvoří harmonický celek, který odrazí Vaše osobnosti a přání. Postarají se o to, aby proběhl bezstarostně a v naprosté dokonalosti. Zrealizují pro Vás nejen svatební a firemní slavnost, ale také vzpomínku, kterou budete mít navždy ve svém srdci. Disponují vlastním skladem inventáře a dekorací o rozloze 420 m2.
ALL IN – v ceně pronájmu
LOCI disponuje luxusním vybavením pro Váš event.
Plánování svatby nebo eventu je jedním z nejkrásnějších, ale také finančně nejnáročnějších úkolů, které si můžete na svá bedra vzít. Pro usnadnění tohoto procesu Vám nabízíme eventové vybavení, které je zahrnuto v ceně pronájmu i nadstandardní kousky za příplatek. Můžete se tak soustředit na to, co je pro Vás opravdu důležité – svatební a společenský dress code, vizáž, šperky a další Vaše potřeby.
Veškerý inventář je pečlivě skládován a připravován tak, aby vyhovoval jakémukoliv typu eventu. Odborníci Agentury mY s.r.o. Vám rádi poskytnou doporučení prověřených dodavatelů a pomohou s výběrem inventáře, abyste dosáhli dokonalé atmosféry provázené celým dnem.
Co všechno nabízíme? Naše nabídka vybavení zahrnuje širokou škálu položek, které dodají Vašemu eventu jedinečný, luxusní vzhled a atmosféru.
Ubytování pro hosty
V našem objektu nabízíme ubytování přímo v areálu ve dvou apartmánech pro hlavní aktéry eventu, které slouží i pro jejich přípravy. Rádi Vám pomůžeme se zajištěním i pro další hosty. Spolupracujeme s prověřenými partnery v blízkém okolí v dosahu 6 km v překrásné, historické Kutné Hory, kteří poskytují komfortní, luxusní a příjemné možnosti.
Parkování
Kryté parkoviště pro 20 aut je k dispozici 24 hod. Je zde možné zorganizovat například i výstavu luxusních vozů apod. Využít lze také otevřené parkoviště pro 120 aut.
Objevte jedinečné místo pro Váš svatební obřad či jinou významnou událost v našem luxusním objektu LOCI.
V obklopení malebnými zahradami a okouzlujícími scenériemi, tvoří nezapomenutelnou atmosféru, kterou si Vy i Vaši hosté zamilujete!
Hlavní sál je komfortně vhodný pro 102 osob. Velmi pohodlně zde usadíme 162 hostů. Naše vnitřní sály však pojmou až 200 os i s pohodlným sezením u stolu.
Všechny sály a salonky jsou přízemní a mezi sebou propojeny. Zajišťují tak centralizaci všech hostů na jednom místě a ucelenost eventu!
LOCI pronajímáme vždy na dva dny (pátek - sobota nebo sobota - neděle). Pronájem prostor pro další dny případných příprav či deinstalace eventu (montáže, demontáže, dekorování apod.) neúčtujeme, exklusivně tyto služby a mnoho dalších zajišťuje pouze Agentura mY s.r.o. Je pro nás důležitá Vaše spokojenost a nadstandardní služby, klidný průběh a ten nejelitnější výsledek. Přípravy a realizace samotným klientem u nás tedy nejsou možné.
Základní cena pronájmu zahrnuje:
Hlavní sál včetně vybavení
9 ks kulatých stolů (1 stůl pro 10 osob)
4 ks obdélníkových stolů (1 stůl pro 3 osoby, čelo)
102 ks velmi pohodlných a luxusních židlí
Taneční sál
Pro maximální počet hostů
Salonky včetně vybavení
Společenská místnost s kavárenským sezením pro 40 os včetně rautové zóny
Salonek s profesionálním barem a výčepem
Zahrady pro venkovní obřady a lounge zóny
Samostatný sál
pro zastřešené obřady - 102 os
Obřadní židle - 20 ks
Komfortní parkování přímo v objektu pro všechny hosty
.
Za příplatek
-
Možnost využití vnitřního bazénu, vířivky, posilovny a odpočinkové zóny pro snoubence
-
Luxusní lounge zóny
-
Elegantní židle pro obřad a venkovní sezení
-
Exkluzivní apartmán Gentleman
-
Prestižní apartmán Lady
-
Inventář v hlavním sále pro hosty nad 102 os